Kitle Fonlaması Sadece Bir Yatırım Aracı mı?
- Melike Bayram
- 6 Kas
- 1 dakikada okunur
Güncelleme tarihi: 10 Kas
Şimdi bir ürün ürettiğinizi hayal edin, belki her bir beyaz yakalının hayatında vazgeçilmez yer edinecek ürün belki de bir ebeveynin işini kolaylaştıracak çocuk destek sistemi hiç farketmez ancak müşteri çok net bir şekilde kitle fonlaması sistemi ile ulaşabileceğiniz bir "kitle". Bu durumda kitle fonlaması sistemi size sadece yatırım mı sağlamış olacak?
Bir yatırımcı görüşmesinde size sorulacak soruları düşünün:
Ürün doğrulaması var mı?
Kaç kişi ürününüzü denedi ve yorum yaptı?
Ürün ile ilgili hangi testleri kime uyguladınız?
En sık duyduğunuz müşteri şikayeti veya isteği nedir? Bunları nasıl ele alıyorsunuz?
bunlar ve daha fazlasını içeren sorular tek hamlede cevaplamanızı sağlayacak bir sistemi konuşuyoruz. Yaptığınız işi günler içerisinde yüzlerce kişinin incelemesine sunmak, eleştirilere hazır olmak ve hatalarla yüzleşmeyi beklemek. Bu şekilde yazınca gerçekten kulağa korkutucu geliyor.
Bir girişimci ürünün eleştirilmesinden korkmamalı, gerekli durumlarda değişikliğe direnmemeli ki ortaya çıkan çözüm, gerçekten hedef kitlesinin para ödemek isteyeceği bir çıktı olsun. İşte kitle fonlama sistemi ile yapacağınız bir kampanya eğer çözümünüz doğru kitleye hitap edecekse size bu konuda normalden çok daha hızlı şekilde ulaşacağınız çok daha büyük bir havuz sunmuş olacak
.
.png)


Yorumlar